Det blev en rolig tisdag!

Hallå hej!
Som ni vet är tisdagar alltid den dagen man helst vill ska vara över när man vaknar på morgonen men denna tisdagen blev ganska rolig =) På eftermiddagen runt halv tre tiden mötte jag upp Elisse för kaffe på cafe C. När vi sitter där, ser vi Eliott gå in i biblioteket, Elisse som inte har Elliotts nummer (och han har inte hennes) slänger iväg ett sms i stil med; Snygg vit t-shirt du har idag..
Får som svar: haha, vem är de?
Elisse: Så du är i biblioteket och pluggar, jag gillar din sexiga gångstil..
Så här höll det på ett tag, och något som gjorde det hela ännu roligare var att Julia satt brevid honom i biblioteket och kunde hjälpa oss! :D Så Julia tog kort på Elliott och skickade det till Elisse som skickade till Eliott och skrev, I'm watching you.. Elliott blev verkligen hysterisk och hade gått runt i biblioteket och försökt hitta vem det var och stod till sist i ett hörn och tittade ut över alla för att hitta personen.. haha!
Jag förstår att det inte framstår lika roligt när jag berättar det här men det var så sjukt kul och vi skrattade så vi nästan kissade på oss! Till slut skrev vi: kom ut till entrén så får du träffa mig och så kom han ut och ja.. haha han blev lite arg.. =D 
Detta gjorde vår dag!
Efter det hade jag en föreläsning och mitt Circuit pass som gick jättebra =) Jag pratade lite med en norsk tjej efter passet som brukar komma ibland, som sa att hon trodde jag var ifrån Australien på grund av min engelska, Egoboost till mig =) Det är alltid kul att höra!
 
För övrigt har jag fått en extrem benhinneinflammation tror jag, fast på insidorna av nedre benen, annars brukar jag få det på utsidan. Det gör till och med ont när jag går, super tråkigt när jag kommit igång med löpningen.
 
Oh ja, jag klarade båda proven jag hade förra veckan, jieey! =)
 
 
 
Favvomoster:

Hallo Handsome !!!
Grattis till dom klarade proven, Var rädd om benhinnorna och sköt om dig ordentligt.
Varma kramar till DIG. A-B

Cicci:

Grattis! Bra jobbat. Du verkar ha koll på verksamheten. Kul att din engelska är så bra. Jag har jobbat en och en halv vecka på nya jobbet. Känns förvirrande, men kul. Kramis

Chriss:

Hahaha! Skulle ha velat sett hans min:P! Du är duktig du baby! I know you will make it ;)

Kommentera inlägget här: