Dykning & Snorkling

 
Det här var bilderna vi köpte med oss från snorklingen och dykningen i lördags =) Munnagött! Vi har varit på äventyr hela tiden här i Cairns och det har varit låånga dagar, med upp vid 5-6 och kommit hem vid 6-7 på kvällarna. Så bloggandet har inte hunnits med helt enkelt. I söndags var vi på en resa till Port Douglas, sedan med linbana upp till Kuranda över regnskogen med mellanstopp för små vandringar. Sedan strosade vi runt i Kuranda för att sedan ta ett Scenic train (väldigt gammeldags långsamt tåg) i två timmar runt i regnskogen tillbaka till Cairns. Igår (måndag) åkte vi cirka 20 mil söderut för att åka rafting i Tullyforsen, Suuper kul =) Idag har vi gått runt här i Cairns samt legat vid poolen och ätit två rätters till lunch =) Om 20 minuter åker vi till flyglatsen och tar flyget till Melbourne! Hej hopp!  
Cicci:

Hej,
Ser verkligen superkul ut! Jag är jätteavis. Jag vill också göra allt det där. En del av det har jag faktiskt gjort. Om jag inte minns fel, det var ju några år sedan, men vi var också till Tullyriver och rafta!!! Det var helt underbart. Vilken kick det var. Vilka upplevelser ni får vara med om. Det här kommer ni minnas för evigt. Ska bli kul att få se alla bilder sen när ni kommer hem. Fortsätt ha det superbra!
Snöfria kramar från Stockholm/Cicci

Robin:

Bild nr 3 var ju inte lite mäktig =) Får man fråga vad det var/är för slags vattenvarelse? =)

siven:

Galet vad ni hinner med. Hoppas ni hinner njuta av "varje grej" innan ni kör på nästa. Bilderna är otroligt häftiga och jag tror inte ni förstår allt ni gjort förrens ni har varit hemma en stund. Roligt att ni ordnar så mycket. (ja jag är ju lite tröttare :) )

Chriss:

Gud vad underbart!! :)

Kommentera inlägget här: