Behöver organisera mig.

GOD MORGON :)
Jag saknar min bästa systrar
 
Min enda lektion blev inställd idag, lite tråkigt! Så nu försöker jag få grepp om allt som ska göras denna vecka. Det är så rörigt att läsa fyra kurser samtidigt, jag vet inte vart jag ska börja, så gör jag allt samtidigt och vet inte vad jag håller på med.
 
Jag borde kanske göra en planering över vad som ska läsas varje vecka?
En egen planering som involverar alla kurser. Oh, det låter jätte jobbigt och tungt, men det skulle nog vara bra..
 
Jag ska nog ta mig till biblioteket och skriva ut lite papper och organisera mig. Sen får jag ta det därifrån helt enkelt!
 
En svensk kille från klassen igår sa, "jag kan tänka mig att du är sjukt organiserad och har en färgmapp till varje kurs" "Du är bra att ha i sin grupp då", haha, utstrålar jag det av det lilla vi har träffats?
Jag tar det som en komplimang ;)

See ya!
 
 
 
 
 
 
Linda:

Klart en komplimang=)

Linda :

Vi saknar dig Emma!!!!!

Cicci:

Planering är bra! Det underlättar livet! Så länge det inte tar över.
Kramis

Kommentera inlägget här: