Mysmums

 
Efter min cykeltur blev det tv-tittande och film tittande, bakade kolakakor och brownies och lagade mat, Ohhyeeaah :)
 
När jag var på min cykeltur och hade gått runt vid fyren och var på väg till cykeln säger en dam: "Excuse me, excuse me, you are so beautiful, I just wanted to tell you" och lägger handen på min axel.
Man är inte van vid att någon random kommer fram och säger något sådant men det gjorde min dag i alla fall :)
Favvomoster:

OK, det är ju vad jag alltid har sagt till dig, kul att det finns fler som talar om det. Superstressad kom hem från Gotland i natt sov ca 3 tim . Tvättar gör löner bakar paj åker och handlar samt till verkstan för att hämta all post skall även fixa mig själv och packa för att åka till Bergshamra och fira midsommar. Ha det som allra goast önskar A-B KRAM KRAM

Kommentera inlägget här: