Slut på internet!

 
 
 
Hallå där!
i torsdags avslutades mitt internet och därför har jag inte kunnat blogga, och jag kommer inte ha internet förrän om cirka 2 veckor så härda ut gott folk! igår var det två svenska tjejer Ida @ Ida som fixat femkamp, svensk midsommarmat, snaps och kalas :) tack för det tjejer, det var super kul Och gott!
 
idag packar jag ihop mina saker ur mitt rum, för imorgon bitti åker vi till whitsundays och kommer hem på fredag, och på lördagen flyttar vi, så det är bara köra! :)
 
elliott gjorde aussie frukost till oss imorse, munnagött! med korv, bacon, ägg, svamp, stekt lök, toast :) 
 
 
Ikväll ska jag ut och äta med Karin, Chriss med flera som en avslutningsmiddag innan folk börjar åka hem. I eftermiddag åker Chriss och jag och hämtar upp bilen vi ska låna för resan upp, woop woop!
 
nu blir det chill i solen för idag är de nämligen fint väder, igår regnade de hela dagen!
 
puss på er, hoppas bi hade ett fantastiskt midsommar:)
 
Kommentera inlägget här: