Feedback junkie =)

Frukost ala Emma =)
 
 
Vaaaa, mer träning och mat bilder?? =) Jajamensan!
Detta är min vardag. Igår var det en lång dag! Började dagen med Crossfit 5.30 till följd av att färga håret, duscha, äta frukost och sen var klockan bara nio! =) Efter det skrev jag på min rapport och hängde lite med Elisse samt handlade. På kvällen lagade jag broccoli och curry soppa med bröd till tjejerna, mmumma!
Idag är det fredag så startade dagen med en cykeltur till gymmet och körde cirkelträning 3 x 10, sedan blir de plugga här i biblioteket större delen av dagen tills sen eftermiddag då jag ska skypea med Malin =D Ikväll bjuder Elisse oss på Pasta carbonara, Mmmumma!
 
Idag pratade jag med Caz på gymmet som hade cirkelträningen innan mig och som även har box klasserna. Hon tyckte det var jätte tråkigt att jag ska åka hem efter denna termien, samt att jag ska sluta hålla i klasserna eftersom jag gjort dem så populära =) Det har aldrig varit så många på klasserna tidigare tydligen. Härligt att få sån feedback! Jag skulle lätt kunna tänka mig stanna kvar i Australien och solskenskusten, men jag vill ta examen med min klass så det får bli att åka hem en sväng emellan!
 
Imorgon ska Karin, Elisse och jag till Noosa för en dag på stranden vilket ska bli F A N T A S T I S K T skönt =) Det var länge sen jag hade en beach-day! Woop Woop! Innan vi åker dit tänkte jag gå på crossfit, hihi! Nu måste jag fortsätta skriva på min rapport om jag ska hinna med allt! Puss på er där hemma och trevlig helg!
 
Kommentera inlägget här: