Torsdag igen?!

Hallå Hej =)
Mina mån-ons går alltid sjukt fort och är fyllda med plugg, jobb och träning. Sen kommer torsdagen och då kan jag andas ut och ta igen allt jag inte hunnit med de andra dagarna =) I måndags hade jag en liten presentation och fick bra feedback på den, plus att jag fick höra att jag hade högst poäng i klassen på den första rapporten, woop woop =) Inte illa pinkat! Bra ego-boost dag för mig. Tisdagen rullade på ganska fort men ett härligt avslut på LOT104, (Mexican-night) med Elisse, Julia, Sunny, Ellysha och Marie. Onsdagen började med morgongym till följd av att försöka sätta ihop ett 20 minuter verklighetsbaserat ´human services´ scenario över facebook med min grupp. I en av kurserna ska vi spela in 20 minuter där vi har ett möte med en grupp inom Human Services, som till exempel, support group, education group, discussion group, task group och så vidare. Vi ska visa tydliga tecken på group development och att vi använder oss av bra ledarskap och olika kommunikations tekniker och så vidare. Vi ska sedan titta på detta i klassen och diskutera det. Det var minst sagt smidigt och smärtfritt, men nu är det klart i alla fall ! =) Därefter hade jag min klass med 12 deltagare, woop woop =)
Idag (torsdag) blir det plugg i biblioteket och sedan ett besök på gymmet och ikväll ska vi till Mooloolaba och grilla. Ellyshas rumskompis fyller år, så det blir lite av en överraskningsfest =)
 
 
Favvomoster:

GRATTIS GRATTIS DUKTIGA DU !!!!!!
PUSS O KRAM A-B

Tjocka Moster:

Stort GRATTIS Emma du är så dj--la DUKTIG!
Kramis
Idag har Eivor, Bernt och jag varit på Cirkus Scott - jätteroligt. Har gått i barndom igen - fniss.
Ha det fint.

Kommentera inlägget här: