Lite smått och gott.

Soluppgång 4.45.. Det var tungt att ta mig upp ur sängen, men så värt =)
Efter det galna spöregnet kommer den vackra himlen fram.
 
De senaste dagarna har de blivit lite av varje. Måndag förmiddag började med poolen några timmar. Därefter tog jag på mig träningskläderna för en löprunda som fem minter efter jag gått ut, resulterade i spöregn så jag kutade hem. Både Mira och jag var galet uttråkade så vi for till Sunshine Plaza för lite shopping och kaffe. Jag har länge tänkt inhandla ett par låga converse så nu tog jag tjuren vid hornen och köpte dem :) Därefter hämtade Will upp oss, vi handlade mat och de åts tacos hos dem på kvällen.
Tisdagen fick jag upp 4.20 för att cykla till lighthouse och se soluppgången =) Därefter ringde jag Chrissan, som visst resulterade i ett 5 timmars samtal!! =) Det märkliga är att det kändes som 10 minuter :) Jag antar att vi hade mycket att prata om <3 Jag for sedan till Mooloolaba, mötte upp Mira för beachtime! Det är helt galet varmt på stranden nu och speciellt när de inte blåser alls.. det som förut var de säkra kortet. Vi for sedan hem till Mira och bakade nyttiga Chocolate chip cookies och kollade på film =)
På kvällen var Julia, Elisse, Sunny, Ellysha, Madeleine och jag till Mooloolaba för att äta på en Balisk restaurang och säga hejdå till Julia som åkte hem idag (onsdag). Och som sagt imorse åkte Julia hem och nu så tvättar jag.. Så får vi se vad dagen har att bjuda på =) Troligtvis strandeen, PUSS!
Tjocka Moster:

Härliga lata dagar. GLÖM inte att smörja in dig säger tjatmoster. Puss o kram

Chriss:

Dom där kakorna kan du få baka när du kommer hem ;). Haha, ja men herre gud, har inte pratat klart än heller :p! <3

Kommentera inlägget här: