Ledsen Tisdag

God afton.
Idag är det tisdag, men det känns som måndag eftersom vi kom hem igår från Byron och jag inte pluggade något. Idag gick jag upp fem och pluggade samt var ledsen över att Svend lämnat oss. Jag mötte upp Chriss klockan nio och jobbade på vår projektplan. Vid tolv var de gratis hamburgare på Student Guild (huset som ger gratis mat till sina medlemmar i skolan) så jag gick dit med Sunny, Chriss och Julia och åt :)
 
 
Mellan 2-6 hade jag föreläsning, och gud vad den sista föreläsningen var utdragen, vi kollade på en 50 min lång film som pratade om samma saker om och om igen som handlade om Feedback. Det är viktigt och bra, vi fattar!
En halvtimme senare tog jag bussen tillsammans med massa andra hungriga studenter till Woolies och handlade. Fy va det är dyrt här i Aussie! Jag handlade knappt två matkassar som blev hela 100 dollar, inte coolt! Jag handlade tillsammans med Chriss en stoor bakelse (typ en tårta) till efterrätt efter Sunnys curry till middag ikväll :)
 
Stressen över allt jag ska hinna göra har infinnit sig hos mig och jag börjar få panik igen. Aaahh! Det känns nästan omöjligt att klara alla kurser just nu.
 
 
Siven:

Lugn och fiiin , det ordnar sig man får ta en sak i taget. Det är ingen ide att stressa upp sig. Det blir som det blir och det blir BRA. Just nu är det en rejäl hagelskur över Gryta, och det är tveksamt om det kommer att tändas någon Majbrasa då det blåser alldeles för mycket, jaja vi får se vad som händer till kvällen (kl nu = 14:13) Ingen bäbis har tittat ut heller, Dennis o Malin o Stella kommer över idag och ska äta lite ugnsgratinerad hummer och sen blir det en torskgratäng. Tråkigt med Svempa men det har nog varit ganska tuffa tider på slutet både för Görtan o Svempa. Ta det lite coooolo så ska du se att det reder sig
kram
Siven

Kommentera inlägget här: