Ngungun.

 
 
Hallå hej!
Då har ännu en helg passerat! Det var en lugn fredagskväll med so you think you can dance och vi alla somnade tidigt. I lördags for Karin och jag till Glasshouse mountains och upp på Ngungun (ett av många berg som finns där) och besteg det. Det var en svettig men väldigt fin uplevelse! Det gick ganska brandt uppåt hela tiden upp på berget. Väldigt fin utsikt där uppe :)
När vi skulle ta tåget hem slog dörrarna igen precis framför ögonen på oss och nästa tåg gick inte förrän 1,5 timme senare så då vart det en kaffe på ett fik där medans vi väntade. På kvällen kom Karin över och vi tittade på film som vi hade hyrt sedan väntade sängen :)
Söndag morgon städade jag i lägenheten och gick sedan ut på en löptur, det var hur skönt som helst! Därefter väntade en dusch och sen tog jag bussen till UNI och biblioteket.
Mamma och jag försökte få till ett normalt samtal på skype i cirka två timmar men det verkade näst intill omöjligt! Vi fick i alla fall till tre flygresor som vi nu har bokat, Woop woop! Brisbane - Cairns, Cairns - Melbourne och Melbourne - Sydney! Läängtar redan nu :D
 
Jag har pratat med både mamma och pappa och Linda och Jonna denna helg <3 jag saknar er allihop!
Nu ska jag sova, för imorgon väntar mycket plugg nämligen!
Puss och god natt!
 
Kommentera inlägget här: