Bergbestigning nr 2.

Vilken dag =) !
Imorse hoppas jag på cykeln och cyklade till gymmet, gymmade och sedan cyklade jag hem. Det blev alltså 2.4 mil och på gymmet körde jag bröst, hantelrodd, squats och vader. Det fick jag ånga senare under dagen..
Vid halv tio tiden tog vi bussen mot Mount Coolum national park där berget väntade på att bestigas. Det var en fantastisk dag idag med klarblå himmel och fin utsikt från toppen =) Var ganska trött när vi kom ner igen men det var så värt =) På hemvägen stannade vi i Sunshine Plaza för att kika lite i affärer men alla var så trötta att vi åkte ganska snabbt vidare hemåt. Ikväll blir det pizza ala Emma och film som vi har hyrt, Mysigt värre =)
 
PUSS!
 
 
Anna:

Hej!
Jag har lite frågor om guldkusten då jag är intresserad av att åka dit och plugga nu i vinter.
Vilken skola är det du pluggar på? Skulle du rekommendera den? Hur är folket, är dom avslappnade lixom "no stress"? Är det mycket svenskar?
Tacksam för svar :) Med vänlig hälsning Anna

Tjocka Moster:

Hallå hej Emma!
Finns det bara tjejer i Australien???
Har nyss kommit hem från Cicci där vi firat Linus 6 år, 14 dagar för sent. Träffade dina systrar, mor o Micke. Även Ann-Britt, Bernt , Ingegerd var där. Trevligt värre vi satt i trädgården jätterfint väder.
Sköt om dig duktiga Emma. P o K

Cicci:

Vilken utsikt. Klart värt promenaden. Duktig du är på att hålla igång så mycket. Önskar jag hade mer tid till att träna. Igår frågade äldsta sonen om vi inte skulle ut och spring, jag blev något förvånad. Men vi var ut en sväng och sprang. Ha det gott vännen. Kramis.

Kommentera inlägget här: