Det blev sämre!

God afton.
Igår morse efter att jag druckit upp mitt kaffe med smör och coconut oil så kräktes jag tre gånger sen var det hej då plugg och hej sängen! Jag for till skolan i hopp om att jag skulle må bättre under dagen, men så blev inte fallet. Jag var på föreläsningen mellan 8-10 och tog sedan bussen hem igen, jag mådde inte bra. Jag åt lunch när jag kom hem sen la jag mig i sängen och sov i tre timmar. Jag låg sedan resten av dagen/kvällen i sängen. Jag var helt slut, orkade knappt sitta upp. Det märkliga är att jag har ingen aning om vad det var.
Idag (onsdag) känner jag mig fortfarande tung och trött i kroppen samt lite lätt huvudvärk men inte alls lika illa som igår. Himla konstigt. Tyvärr har jag fått ställa in mina circuit klasser denna veckan :/
Idag tog jag de lugnt på förmiddagen och åkte till min tutorial mellan 12-2 sedan har jag tagit de lugnt och försökt komma ikapp med studierna, men hjärnkapaciteten är inte på topp!
Nästkommande fyra dagar (tors-sön) blir de hårt plugg för att komma ikapp, har två test och en inlämning nästa vecka!
 
 
Tack och hej, Vi hörs snart! Puss & Kram
 
Chriss:

Usch!! Bra att du vilar upp dig! Sade ju att du inte ska mixtra med det svarta guldet ;)... <3

Anonym:

Du får krya på dig!

Ann-Louise :

Det är jag som är Anonym

Tjocka Moster:

Hej gumman! Du kanske har ätit eller druckit något ohälsosamt. Kankse bäst att kolla med någon sjuksköterska. Elledr har du fått något djurbett som du inte tål. Ta det lugnt tills du är helt pigg.
-har du fått någon hälsning från Öland skickade för 3 veckor sedan.
Krya på dig och var försiktig. Kramis

Kommentera inlägget här: