Lördag.

 
 
Hallå Hej!
Då var det helg och lördag igen, imorse var jag på en cykeltur runt här i Buddina och kikade, samt fick mig lite motion. Det finns så otroligt enorma och fina hus runt här i området samt väldigt fina promenadstråk och utegym för att hålla sig aktiv. Jag var ut på udden där man kan se över till Mooloolaba idag, jätte fin utsikt =) Sedan cyklade jag runt och stannade vid ett av utegymmen och körde lite =)
Nu på eftermiddagen blir det plugg och sedan ikväll ska vi till Mooloolaba och grilla, Muumma! =)
Puss och hej
Mamma Mia:

Vilken härlig start på en lördagsmorgon. Själv funderar jag om jag ska orka gå upp till brevlådan och hämta tidningen! Här är ganska grått idag och det ska troligtvis börja regna. Du ser ut att ha perfekt grillväder, nice:) hoppas ni får en trevlig kväll.

Kramar i massor från mamma

Kommentera inlägget här: