Vad tiden går fort!

Hej och hå, idag är det redan lördag!
Det har varit en skön vecka tycker jag. I onsdags hade jag lektion och sedan drack jag kaffe med Elisse på skolan, sedan vart de träning för min del och sedan jobb-circuit pass :)
I torsdags cyklade jag till skolan träffade en av två i min lilla grupp som ska presentera tut:en på måndag för lite planering, sedan gymmade jag och cyklade hem. Hemma pluggade jag och sen var de läggdags :)
I fredags cyklade jag till skolan och gymmade sen cyklade jag hem :) Väl hemma satte jag mig vid poolen med Elisse och solade två timmar sedan försökte jag plugga men det gick inte alls så tvättade lite, kollade på tv och tog de lugnt. Elisse, Sunny och jag gick sedan till affären för att köpa vin och då hände de vi aldrig hade trott skulle hända. Elisse och Sunny stod i kö tillsammans fast Sunny skulle inte köpa något och hade inte med sig sitt leg, men kassörskan envisades om att hon också var tvungen att visa leg och eftersom Sunny inte kunde visa leg så fick inte Elisse handla något, inte ens läsk!! Sunny är ju bara 28 år....
Jag gick in igen och tänkte köpa åt Elisse, fast till en annan kassörska, då säger hon, hade inte du en kompis med dig? Så då var jag tvungen att gå ut från affären ropa på Elisse att hon skulle komma in och visa leg och SEN fick vi handla.. offer!
Hur som helst, när vi kom hem blev de mat, vin och "so you think you can dance"  =D
 
Idag är det lördag och jag har cyklat till gymmet och gymmat och nu ska jag plugga en stund. Det är klarblå himmel och jag vill bara hem och ligga vid poolen men har ett test på måndag som jag gärna vill klara =)
Kokospannkakor med grekisk yoghurt och hallon.
Elisse, ska volontär-jobba som IT-support i biblioteket. Då får jag passa på att komma och gnälla lite, ha!
 
Vi har ett nytt husdjur som bor i buskarna och vår på altan, superkul, verkligen..
 
 
Dags att ta tag i studierna, Hej så länge, PUSS!
 
Cicci:

Tjena tjejen. Du är ambitiös som vanligt. Jobba på. Jag är faktiskt på dansläger den här veckan. Det är superkul, men jag är helt slut. Skulle helst vilja sova nu, men ska på yoga om 10 minuter. Kramis

Svar: Vaa, men gud va roligt :) Vart hittade du det? Njut av det, skulle jag med vilja gora, Kram
EmmaFo

Siven:

Hur bra och kul ni än har det så känns det som om SVERIGE är BÄST, bara så du vet och jag hoppas alla grabbar "over There" är jättetråkiga. :) Kram/lillmoster


Svar: Haha, det ar faktiskt sant Siv! Sverige ligger verkligen i framkant! hehe, det ar dem faktiskt, sa for nog satsa pa en svensk sadan :( Kram
EmmaFo

Kommentera inlägget här: