Viodag för kroppen och hård dag för knoppen!

Matlaging pågår..
Dagens frukost!
ä

 
Helgen är kommen!
Idag är det fredag, Sunny och jag har suttit vid datorn och pluggat hela dagen, vi båda hade uppsatser som skulle lämnas in idag så det blev hårdkörning för skallen. Efter jag var klar vid två tiden gick jag och la mig vid poolen en timme för lite avkoppling och sedan tog jag mig ett bad och bakade chokladmuffins =)
Efter det, blev de en snabbis till affären med tjejerna och där "råkade" vi sno en kundvagn med oss hem..
Ikväll blir det ltroligtvis lugnt med film och umgänge för idag är det vilo och ätar dag för mig =)
 
Igårkväll lagade jag tacopaj med chokladmuffins till tjejerna, det blev himla gott och uppskattat =) Sedan kollade vi på "Identity thief" som Elisse hade hyrt, den var kul men inget speciellt.

Puss och trevlig helg!
Kommentera inlägget här: