En kväll i Brissy och en eftermiddag i Noosa.


 
 
 
 
 
 
En galet rolig utgång i Brissy med mamma + Will och hans kompisar igår (fredag) =) Sedan körde vi hem från Brissy idag och åkte sedan till Noosa och vandrade runt och låg på stranden. Vi alla tre somnade ganska snabbt då det var dåligt med sömn, bakfulla och sjukdom bland oss.. Brisbane var super kul och resan fortsätter.. Nu ska jag nog sova.. Puss!
Tjocka Moster:

Vilka härliga bilder och supersnygga brudar. Här 6 minusgrader och snöblåst. Njuuut!
Kramar

siven:

SKÅL, vilka fina brudar på översta kortet ojojoj och snygg klänning Mia. Här har det varit blåsväder och nu har vi lite snö på marken och -5 grader. Jag kan tro att ni är avundsjuka. /kram kram

siven:

Jag såg inte att Gunilla skrivit nästan samma sak, borde kolla inläggen innan jag skriver, men kanske beror det på att vi är släkt :)

Chriss:

Vad mysigt! Din jävla pepperkaka...

Favvomoster:

GRATTIS GRATTIS DU ÄR BÄST !!!!!!
Ta det lite försiktigt med mamma Mia, så hon hinner återhämta sig från förkylning och ev. jetleg.
Jättefina bilder och två så snygga brudar. Själv sitter jag mest och jobbar . Ha en fortsatt trevlig tid.
Kalla (minus 7 grader) SNÖKRAMAR från A-B.

Kommentera inlägget här: