Klarade alla kurser!!

Precis som förra terminen tänkte jag meddela hur det gått för mig och mina kurser oooch jag kan glatt meddela att jag KLARAT ALLA =D Woop Woop! Och bra gick det med =)
Nu kan jag ännu mer koppla av och njuta av semestern med mor min. Vi har spenderat tre dagar i Brisbane nu och imorgon åker vi upp till Sunshine Coast och ska bo med Mira och Will några dagar =) Vi har vandrat runt mycket, vart på museum, ätit, solat och badat i South Bank, vart ute middag, druckit lite öl & vin och shoppat. Vi klagar inte! Dessvärre blev mamma dunderförkyld när hon kom hit så hon är ganska trött och sjuk så vi försöker ta de ganska lugnt ändå. Ikväll är det sista kvällen i Brissy så det blir ut på kvällsmarknad i South Bank och vandra runt samt äta middag och dricka lite drinkar =)
Nu blir det att göra oss iordning! Om exakt en månad sitter jag på flygplatsen och ska åka hem.. men det vill vi inte tänka på! Puss och trevlig helg!
 
 
 
Siven:

DUKTIGA DUKTIGA EMMA! Galet bra av dig, känn dig RIKTIGT STOLT tycker jag. Trist att Mia är förkyld men det blir man nästan alltid när man flyger, allför många baciller som far omkring i luften. Får ta en wiskey med jämna mellanrum så bacillerna dör. Hör´s/Kram

Ann-Louise :

Grattis! Skönt att få besked och skönt att veta att det gott bra. Trist att modern blivit förkyld men hoppas att det går över trots värmen. Det verkar inte finnas så mycket folk där i landet på andra sidan, det är nästan aldrig några andra människor på bilderna. Jag kanske måste flytta dit och stötta upp så det inte blur helt folktomt nu när du flyttar hem:-)
Du får hälsa modern

Tjocka Moster:

Vad det ser härligt ut - här är det snöstorm!!! Mamma Mia kanske kan vila lite i Sunshine coast så att ni får nya krafter till alla vidare äventyr. Njuut - här är det skitkallt! Kramar

Tjocka Moster:

Ursäkta Emma jag glömde gratta dig GRATTIS du är helt suverän!!! Vi är stolta över dig.

Chriss:

Det visste jag väl!! Fan din jäkla go-bit, Kom hem nu'rå!!! <3

Åsa P :

Vad bra du är Emma! Grattis! Ha en bra sista tid "down under" och hälsa mamma!

Kommentera inlägget här: