The great barrier reef - A M A Z I N G!

 
Idag var vi ute på barriärrevet som var helt fantastiskt! Vilken fantastisk dag. Vi åkte med en endagstripp ut, där vi fick frukost, dryck, lunch, eftermiddags vin med ost och kex, två stop för snorkling och ett dyk. Super god mat och super trevlig personal! Mamma och jag snorklade först och sedan dök jag mitt förska dyk. Det var super kul! De andra människorna på båten var i grupper om fyra personer, men jag fick en privatlektion och fick vara själv med en av instruktörerna, woop woop! Vi var nere på 10-11 meter =) Hur kan man inte älska Australien <3
 
 
Favvomoster:

Kära systerdotter och syster, OJ Oj OJ vad ni får vara med om, det kan väl inte vara annat än underbart. Jag är
verkligen glad för er skull för allt ni får vara med om. Det ser alldeles gudomligt ut. Själv är jag på väg till Ing-Britt
i Enköping sen skall vi vidare till Regina Teatern i Uppsala och titta på Lise & Gertruds Julshow, det skall bli kul.
Just nu så snöar det utanför fönstret men det är nollgradigt ute så det ligger säkert inte kvar. Jonna var hos mig
från onsdag till torsdag det var jättetrevligt. Ha det nu som allra BÄST tills vi hörs igen. KRAM A-B

Tjocka Moster:

Önskar att jag var med er. Vad kan man säga - URHÄRLIGT! Själva får vi trösta oss med julmarknad i Kolsva hur kul låter det på en skala?? Ha det allra BÄST. KRAM Gunilla

Chriss:

Fy fan vad härligt!! <3!

Kommentera inlägget här: