Då var man på banan igen!

Förra veckan hade jag bara lectures och denna veckan började vi även med tutorials också. Då är vi igång vill jag lova! Det finns inga unfantag för att inte läsa kurslitteraturen, man kommer inte komma undan! Idag hade vi diskussion kring de första två kapitlerna och alla måste delta, tur att jag hade läst! =)
I Min andra tutorial idag så fick vi veta att ska vi lämna in ett A4 med svar till olika case studies vi ska göra varje vecka och lämna in varje vecka så där måste man också ligga i fas. Hej då stranden och poolen och hej biblioteket  =) Idag fick jag också veta att jag ska tillsammans med två andra hålla i nästa tutorial i en av mina kurser samt att vi har test i samma ämne nästa vecka..  Meeen jag tycker det är så himla roligt att vara igång och att ha saker att göra! Nu kör vi =) PUSS!
 
 
Favvomoster:

Hallå igen !!!!
Ville bara kolla om du fått mitt sms och om du läst mitt grattis på namnsdagen som jag skickade tisdagen den 23 juli kl 22,00 svensk tid som kommentar här i bloggen. KRAM A-B

Svar: Hej! Jag har inte fatt nagot sms, har du skickat till mitt Aussie nummer? For mitt svenska nummer ar inte i bruk. Men jag fick din kommentar om Emma-grattis, tack sa mycket =D KRAM
EmmaFo

Chriss:

You go baby! ;)

Kommentera inlägget här: