Lugna gatan.

Heej!
Idag ar det torsdag och halva forsta veckan har nu gatt. Det kanns inte som att jag har borjat skolan an sa det ar svart att komma igang att lasa, men det kommer. Tisdag och onsdag hade jag mina forsta klasser pa gymmet i skolan, det var super kul =) Och det gick bra ocksa! Jag korde hart med dem =)  Har hangt vid poolen lite granna da vi haft fint vader med =)
Jag upplever inte att det ar lika manga internationella studenter har nu, men det kan ocksa bero att jag inte bor pa studentboende langre. For ovrigt tar jag dagen som den kommer, har ingenting inplanerat som det ser ut nu, sa allt kan handa =)
Min forkylning ar nastan over, vilket ar valdigt skont. Jag tranade igar och det gick bra men jag kanner mig svag. Meen det ar bara att komma igen, eller hur!
Puss och kram pa er hemma i svedala!
 
 
 
Kommentera inlägget här: