Tisdag.

Hallå hej!
Tisdagar är min längsta dag i skolan.
Igår var jag uppe halv sex och gjore frukost för att sedan ta bussen tillsammans med Elisse klockan sju till UNI. Min första föreläsning började klockan åtta som handlade om Cross-cultural management, därefter hade jag hål i två timmar och sedan tutorial mellan 12-1, då läraren kom 25 minuter försent var de inte mycket tid kvar än att alla fick presentera sig för varandra. Mellan 1-2 hade jag en föreläsning i group work som handlade om gruppdynamik och sedan åt jag lunch och drack kaffe med Julia innan vår nästa lecture började klockan 4. Den var såå tråkig och det föreläsaren hade att säga kändes inte alls relevant. Kursen heter managing workplace relations och föreläsaren pratade främst om kvinnor och barn, och att de behöver vara hemma från arbetet på grund av det, sen kom hon in på singelmammor och sedan adoption.. och ja..
 
Efter föreläsningen klockan 6 for jag till gymmet och körde mitt circuit pass 6.30 med hela åtta deltagare! Fy va roligt det var =D Jag var nog mest exalterad av alla! Efter det tog jag bussen tillsammans med Elisse till mooloolaba och åt middag på LOT 104 (mexican night) med tjejerna och Karin, mycket trevligt! Var hemma kvar över 10 och sömnen var inte långt borta!
Det var en lång men mycket bra dag =)
 
 
 
Favvomoster:

Hejsan Svejsan !
I dag tisdag åker Siv o jag till Jonna i Norrtälje för att hjälpa till med lägenheten, vi blir kvar där till på onsdag, ev vidare info om hur det gått kommer längre fram. Kramis A-B

Kommentera inlägget här: