Fantastiskt fin morgon =)

 
Fore och efter min klippning!
 
 
Imorse tankte jag ga pa Bootcamp men det gick inte som planerat. Jag skulle testa bootcamp utomhus i Cotton Tree park och jag har aldrig varit dar. Det var visst 8 km dit, sa cykla dit var en uppvarming i sig :) Fast nar jag kom dit hittade jag inga manniskor, sa antingen var jag pa fel stalle eller ja.. jag vet inte ;)
Jag tog en promenad pa stranden dar jag var och cyklade sedan hem sa fick mig lite motion i alla fall :)
Sedan blev det proteinpannkakor igen med hallon, banan och lite sirap. Mmmumma!
 
Igar (onsdag) var jag till frisoren och klippte lugg som ni ser pa bilderna ovan ;) Helt fel sasong for det, men mitt hår har gatt av, så var tvungen att snygga till det! Efter det gick jag ner pa stranden en stund och sedan pratade jag lite telefon och ja, jag vet inte men tiden gick sjukt fort i alla fall!
Jag har helt tappat motivationen for sista tentan, det kanns som jag redan ar klar, sa har valdigt svart att plugga.
Nu ska jag till gymmet, Pusssss
 
Johanna Torikka:

Åh vad härligt allt ser ut att vara!

siven:

Long time, läser alla inlägg och det är så härliga bilder du lägger upp. Nu är det bara att mobilisera den sista kraften för sista tentan och sen kan du vara SÅ JÄTTENÖJD över att du klarat av studierna galet galant. kram kram/siven

Chriss:

Åh vad mysigt!!!! SJUKT AVIS! Förstår helt motivationsdippen baby - men lite mer gas har du, SEN är det klart! Du är snart i mål ;) <3

Kommentera inlägget här: