Good times :)

 
 
En mycket trevlig helg =) I fredags mötte jag upp Ellysha för kaffe och beach på förmiddagen. Senare mötte vi upp Jan för lunch och sedan for jag hem för att snabbt göra mig iordning för kvällen. Vi åkte till Universitetet för att fira Julia, Sunny och Elisses examen. Det var superkul att se dem i deras  "dräkter" och se dem gå upp på scen för att ta emot deras diplom :) Det var också aboriginals där som dansade och sjöng, de är så roliga, haha. Efter examen for vi till mooloolaba för att fira med middag och vin. Det visade sig bli en fantastisk dag! Efter frukost på lördagen bestämde sig Elisse och jag för att åka till mooloolaba för en promenad längs stranden då det var så mulet och grått ute. Det blev en lång promenad och vi gick ända till Sunshine Plaza för att äta på Grill'd för sista gången (för Elisse). Därefter började det hagla och SPÖregna, helt galet var det. Det var hagel stora som golfbollar. De ropade ut i högtalarna att ingen borde lämna köpcentrumet för att det inte var säkert. Så då tog vi en kaffe och väntade ut det. Senare for vi hem och då visade det sig att vi inte hade någon ström hemma. tre timmar senare i väntan på att den skulle komma tillbaka bestämde vi oss för att gå en sväng längs stranden, så så fick de bli =) Väl hemma igen var den tillbaka, och tur var det för det hade nu blivit mörkt! Vi får se vad söndagen har att bjuda på =) Förhoppningsvis sool ! Puss och trevlig helg på er!
bella:

Härliga bilder :D

Micke Hällgren:

Tja Lilla Hjärtat. DU verkar ha hur trevligt som helst.Men du måste ta hand om min älskling när hon kommer ner! Jag ser fram emot att ni kommer hem.Kram extrafarsan

Svar: Hallå Micke =) Absolut, klart jag kommer göra det! Det är inte långt kvar tills vi kommer hem =) KRAM
EmmaFo

Kommentera inlägget här: