Helgen fortsätter..


 
Såå efter vår fantastiska dag på markanader så grillade vi och kolla på film. Maten var så god =) Filmen vi såg var inte så bra enligt mig, men Elisse gillade den :) Vi somnade 9.30, haha! Vi båda var helt färdiga. Troligtvis för att jag bara sov 4,5 timmar natten innan. Jag sov elva timmar, var nog behövligt. Söndag morgon gjorde Elisse och jag oss iordning och åkte till Mooloolaba för att äta frukost. Det är helt galet va många människor det är där tidigt och äter frukost ute. Vi var på Coffee Club och åt våfflor med Maple syrup, bär, grädde och glass och en latte till. Jag säger bara OH MY GOD, Foodgasm all over, såå gott =) Sedan gick vi en sväng på stranden och åkte hem. Nu ska jag ut i solen en sväng igen sen får vi se vad som händer =) Puss och hej!
Chriss:

Åh nej - har du ramlat nu igen klantFia :/ <3!?

Svar: Neej, jag har inte ramlat, haha, jag skrev ju att jag gjorde push-ups på knäna =) <3
EmmaFo

Kommentera inlägget här: