Så här spenderar jag min tid =)

Fooodgasm! Är det bara jag som tycker detta ser väldigt gott ut =)
 
 
 
 
 
Hallå!
Dagarna är verkligen långa när man är ledig, hur skönt som helst =) I måndags var jag på en cykeltur. Jag cyklade till Caloundra som är 12 km bort och cyklade sedan runt där samt gick en promenad längs stranden. Sedan cyklade jag hem igen, så det blev en bra konditionsträningsmorgon =)
Därefter kollade jag på film, fixa och trixa lite i lägenheten samt städade köket. P¨å kvällen var vi ute och åt och sedan bowlade och jag vann, mwahaha, i alla fall första gången =)
Tisdagen började med frukost i mooloolaba och världens godaste smörgås, mmumma! Därefter hängde jag vid poolen i några timmar, gick sedan en 30 minuters powerwalk på stranden. Sedan for jag till affären och handlade och började laga makaronilåda till mig och Elisse =) Det är hårt att vara ledig ;)
Vi får se vad denna dagen bjuder på =) Puss sålänge!
Mamma Mia:

Din stackare, ser jobbigt ut:) Nej, men skämt åsido så är du värd all ledighet du kan få. Försök att passa på och njut och bli inte stressad över att inte göra nåt. Relax! Snart kommer jag och då är det slut på lugnet!! Kul att du vann över Will i bowling, det är alltid kul att slå killar!
Passa dig med allt solandet nu. Verkade som solen var galet stark om du fick så mycket färg tidigt på morgonen.
Hörs snart!
Puss, puss, / mor

Chris's:

Kind of hate you right now ;)

Tjocka Moster:

Man måste inte vara på tårna jämt, ligg och vila och läs någon trevlig bok. Passa på att njuta, snart börjar de långa gråa dagarna hemma i Svedala igen. Kramar från Gunilla

Kommentera inlägget här: