Sista veckan daa!

 
Och så var det redan tisdag och på fredag smäller det! Sista final exam! Ni skulle bara veta hur svårt det är att motivera sig till detta, även fast det är de sista jag kommer göra. jag känner mig redan klar =)
Igår (måndag) och idag har de varit regn och blåst och lite kallt, hela 20-24 grader! ;)
Jag prövade göra någon sorts glass med banan, kakao och jordnötssmör, blev helt okej men inget jag skulle rekommendera. Jag har inte tränat sen i fredags, känner mig helt matt och trött och har ingen lust! Vilket känns väldigt jobbigt för jag vill träna och vet att de skulle göra mig gott..
Well well, nu ska jag försöka göra ett ryck igen, PUSS =)
 
 
Siven:

Sista veckan och sista uppgiften!, både sköööööööööönt och kanske lite trist då man vet att det tar slut. Stort lycka till med sista uppgiften, den kommer du klara galant /kram

Cicci:

Hej,
Kämpa på nu. Snart är det färidgt och du kommer känna dig helnöjd efteråt. Så kan du bara ta det lugnt och njuta av att resa med din mamma. Jag är så avis. Ledsen att jag inte varit så aktiv och kommenterat, men ibland går lite lite för fort och det är svårt att hinna med. Försök ta dig iväg och träna, så kommer du känna dig mycket piggare efteråt. Jag sprang en kortis i lördags och tränade på ett utegym som de öppnat nära oss. Det kändes riktigt bra.
Kramar i massor från Cicci

Favvomoster:

ETT STORT LYCKA TILL med den sista uppgiften !!!!!!!!
Tänker på dig KRAM A-B

Ann-Louise :

Tänk vad tiden har gått fort ändå. Stort lyckat med examens uppgiften. Nu återstår det att se om din moder startar upp en blogg eftersom hon också har emigrerat. Kan ju vara trevligt och veta vad hon har för sig:-)

Chriss:

Shit vad dött det var i bibblan ;)... Du är duktig baby! Kämpa nu!! Sista!!

Kommentera inlägget här: