Underbara helg.

 
 
 
OCH än är det inte över =D Så som jag tidigare skrev så skrev jag min tenta i fredags förmiddag. Efter det var jag till gymmet en sväng och sedan for jag hem. Väl hemma åt jag lunch och gick till stranden i två timmar, var såå avkopplande! Efter det cyklade jag till Lighthouse och tittade på solnedgången, så vackert. Det blev sedan en cykeltur hem och duscha för att sedan bli upphämtad av Will och Mira. Vi åkte till en kvällsmarknad i Maroochydoore och åt lite mat och strosade. Sedan köpte vi lite mer mat och åkte hem till dem och kollade film =) Mycket mysig dag! Will har köpt en uppblåstbar "tomtebil" som han ska ha på taket eller nåt under julen =) Haha (som ni ser på bilderna). Lördagen hade vi ställt klockan tidigt för att åka till en annan marknad som bara har öppet mellan 8-1. Will hämtade upp oss 8.30 och vi åkte först till the Bip Pineapple. Australien har en "thing" för "big" frukter, mat och annat i olika former. Big Banana, Big Koala, Big prawn, Big Apple och så vidare.. The Big Pineapple fick i alla fall ett besök av oss idag =) Det var också en marknad där som vi gick runt och strosade i. Därefter hoppade vi in i bilen och körde till Edmundi market som var över förväntan bra! Såå mysigt att strosa runt. Elisse och jag testade även German Sausage med ost i som var såå god! Vid halv tolv tiden for vi hemåt och halv ett låg vi vid poolen och stekte! Efter några timmar bestämde vi oss för att grilla och hyra film till kvällen, så vi for till affären för att handla mat och hyra film "The bling ring". Nu är det dags att börja laga för vi är såå hungriga så hej så länge! =)
 
 
 
 
Chriss:

Åh vilken fin bild på dig!! <3

Fy fasen vad mysigt!! SJUKT AVIS!

Kommentera inlägget här: