En improduktiv start på denna vecka!

Igår (måndag) gjorde jag i princip ingenting till följd av ingenting.. Jag var på stranden tre timmar samt tvättade lite =) Så när klockan var fem bestämde jag mig för att åka och träna i alla fall! Jag prövade på Bootcamp som ligger i mooloolaba, en annan träningsform =) Det var Tabata på schemat, wohoo! Sen kom jag hem och skypeade med mor min, det var länge sen sist, mycket trevligt =)
Imorse (tisdag) hade jag en planerad skype dejt med Chriss, som drog iväg på tiden, 3 timmar och 20 minuter pratade vi, men det var välbehövligt =) Saknar dig stumpan! Jag känner att improduktiva dag 2 är på intåg då klockan är 11 och jag fortfarande inte börjat plugga till mitt final exam! Puss och hej!
 
Elisse och jag åt middag ihop i fredags, suuuper god sallad =) som vi nog ska göra ikväll med, hihi! Sallad, halloumi, ägg, sparris, bacon, cesardressing och bröd =)
 
 
Hittade ett recept på någon slags glass tror jag.. ska bli kul att testa =)
 
Gårdagens pool och strandhäng med mig själv =)
Bootcamp!! Ganska likt crossfit gymmet =)
Chriss:

Åh vad mysigt!! Saknar er som fan! Ja det var verkligen dags att ta igen lite förlorad tid :D!

Chriss:

Åh vad mysigt!! Saknar er som fan! Ja det var verkligen dags att ta igen lite förlorad tid :D!

Jonas:

Vilka härliga bilder =) Njut som tusan säger jag bara!

Svar: Tack snalla du =)
EmmaFo

Jonas:

Det bjuder vi på ;) Jag önskar dock att jag kunde åka till solen och värmen nu. Typ, vara i Spanien i ett par månader xD (Jag hatar vintern).

Kommentera inlägget här: