I'm Back =)

 
Här satt jag i söndags mellan 9-16, det var jag och två personer till som också måste haft mycket att göra
=) Efter att varit på universitetet så tog jag bussen till Kawana och gick längs med stranden för att öva på mitt speech. Vid sex tiden var jag hemma, åt mat och fortsatte öva.. Det är inte helt fel ställe att öva på dock ;) (bilden nedan)
 
 
På måndag morgon var min ambition att gå på Crossfit men trots mina två alarm så vaknade jag inte. Istället åt jag frukost, märkte att kaffet var slut =O och gick till Mcdonalds för att köpa en, (det enda stället som har öppet så tididigt på morgonen) Jag gick sedan runt i hela kawana och övade på mitt tal i cirka 3-4 timmar. Det var perfekt att gå ut bland stenarna samt längs stranden och låtsas att havet är publiken =)
 

Så hur gick det då? Jag hade mitt 'speech' igår och det gick inte alls bra enligt mig. Antingen har jag för höga förväntningar (antagligen) på mig själv eller så var det helt enkelt inte bra. Vi kommer få resultat om två veckor samt feedback. Känslan efter att jag var klar var inte bra i alla fall! MEN nu är den över i alla fall =)
 
 
Idag är de lång-tisdag och började morgonen med föreläsning i Cross-cultural management. Sedan kommer det rulla på här fram tills kvällen. Jag tänkte träna på gymmet ikväll innan min circuit klass med, det var ett tag sen jag gjorde det nu. I helgen ska jag inte plugga på lördagen har jag bestämt, det är avkoppling och stranden som gäller =) Jag var varit helt isolerad den senaste veckan så ska bli skönt att bli människa igen! Tänkte planera in att åka till Noosa! Dags att sätta igång nu! Puss och hej!
 
Mamma Mia:

Hej å hej!
Bra kämpat av dig:) Presentationen gick säkert bra. Man har ofta alldeles för stora förväntningar på sig själv. Då blir det bara till att vänta på feedbacken! Härliga bilder du lägger in, Emma. Tänkte på det vi skrev om att du undrade om någon läser bloggen?! Den är ju lite ändrad kom jag på nu när jag gick in och kollade. Det här med att kommentera är ju flyttat så jag har inte kommenterat först nu eftersom jag inte sett det tidigare. Kanske är så för andra?!

I kväll ska Jonna och jag gå på en föreställning på Intiman på Odengatan. Strömstedt & Freud heter den. Jag vann 2 biljetter från Showticket så det känns ju coolt att få gå gratis. Hoppas den är bra. Det är Niklas Strömstedt som sjunger och underhåller och varvar det med en dialog med sin terapeut om livets alla betänkligheter.

Ha det så himla gott så hörs vi framöver.
Kramar och pussar i massor // Mor

Favvomoster:

Hallo my Beautiful girl !!!
Precis som din mamma tänkte så har man inte förstått hur man skall skicka kommentarer, bloggen har ju ändrat utseende några gånger under din resas gång. Ja nu börjar det närma sig slutet men jag hoppas att du inte tar i för
mycket och överanstränger dig du måste ju vara fit for fight när lilla mamsen kommer på besök. Här hemma går allt sin gilla gång jag håller på med min Mindfulness och jobbar hos Ronny som vanligt. Nu på lördag skall jag på en
Endagsretreat med mindfulness 9,00-16,00 det skall bli spännande. Var till Cicci förra fredagen hon och jag var på Rainman på Rival helt fantastiskt jag hade köpt biljetterna redan i februari så väntan har varit lång men det var det värt. Ronny och Helena håller på och fixar iordning sin etagevånging för att kunna flytta in så snart som möjligt. Cicci har ju börjat sitt nya jobb på Trafiksäkerhetverket, men var på en intervju på Gotland förra veckan???? Gunilla och Bernt är just nu i Danmark och hälsar på Marianne. Vi alla har ju varit på dop också förra veckan, det var jättetrevligt världens mysigaste präst en äldre kvinna som gjorde dopet till en fantastisk trevlig och mysig stund med mycket trevliga sånger och prat. Jag har i alla fall läst din blogg hela tiden det är bara så svårt att skriva kommentarer jämt för det händer ju inte så mycket speciellt här hemma, men det är skönt att läsa det du skriver så man vet att du har det BRA. Nu skall jag dra igång dagens mindfulness och jobba lite , kanske en liten promenad senare det är ett underbart höstväder ute solen skiner och träden börjar att få alla vackra höstfärger.
Sköt riktigt bra om dig nu så att du orkar hela vägen fram till examen. Massor med kramar till DIG. Hälsar A-B
.

Kommentera inlägget här: