Klaaaaaar =D

 
KLAAAAR =D
Ursäkta språket, men fy fan va skönt =) Nu har jag ett ett final exam om exakt två veckor men det tänker jag börja med på måndag! Nu ska jag för första gången på hela denna terminen ta hela helgen ledigt =)
Eftersom jag är klar unnade jag mig lyxfrukost, min favorit yoghurt med jordgubbar, banan, nötter och frön =) Och kaffe såklart!
Igår (torsdag) satt jag och skrev på min rapport mellan 7-18, då submittade jag den på safeAssign. Imorse gick jag upp halv sju för att läsa in mig på testen jag skulle göra. Ett var på tio minuter, 10 frågor, vilket menar att det inte fanns någon till att leta upp något, man måste kunna sin sak =) Det andra bestod också av 10 frågor men betydligt större frågor, och jag hade två timmar på mig. Både var online. Nu är dem klara och jag är en fri kvinna till måndag =) 
Därför ska jag åka till Sunshine Plaza och shoppa något som belöning =) Sen tänkte jag ta mig til gymmet eller på Crossfit och därefter bara njuta av att vara ledig ikväll =)
Puss och trevlig helg med er hemma i Sverige! =)
Ann-Louise :

Toppen, förstår att känns bra att det ha det överstökat. Njut av helgen och ha det bra!

Favvomoster:

GRATTIS GRATTIS min duktiga prinsessa, ha nu en riktigt trevlig helg
och koppla av ordentligt för det är du verkligen VÄRD.
Puss Puss på dig A-B

Kerstin Hedelin:

Grattis Emmish! Du är suverän... och väl värd en ledig helg. Kram.
// Kerstin

Chriss:

Gud så skönt!!! Snart kommer du hem ;) - Tjoho!

Kommentera inlägget här: