Lördag :)

 
Hej hallå =)
Så gårdagen bestod av att jag tog mig till Plazan och shoppade mig faktiskt en bikini (någon har stuligt min bikiniunderdel från vår verandra) en sport-top, ett träningslinne och ett par tränings-shorts =) Mycket nöjd är jag! när jag kom hem tog jag de lugnt, skypeade med lillasyster Jonna =) och sedan tog jag mig ut på en promenad, det blev en timmed power-walk med 30 jump pull-ups och 10 sprint uppför en lång backe! Känner mig rätt nöjd med de. Efter de gick Elisse och jag och hyrde "The internship" och köpte godis och låg sen i soffan och kolla film =)
Idag (Lördag) tog jag cykeln ut till udden i Mooloolaba och hittade gär i krokarna ett utegym där jag körde mage och ben, sen cyklade jag hem =) Därefter har Elisse och jag legat på stranden hela dagen, helt fantastiskt skönt =) Vi har bara bränt oss lite ;) Det blev också en sväng till Woolies, så ikväll ska vi laga super god sallad med färskt bröd till, mmuumma! Efter det lutar de åt utgång med Karin och Mira.
Jag känner att jag kommer vara redo att börja på plugga igen p åmåndag, efter varit ledig i helgen, vill liksom ha något att göra =) Nu ska jag göra mig iordning! Puss!
 
 
Favvomoster:

Hej igen !
Hur många bikinis har du egentligen , tycker mig se olika på varje strandbild?
Är det Jonna på en av bilderna som du lagt ut idag ?
Ha det så skönt i solen, här hemma regnar det till och från idag.
Nu skall jag fortsätta och jobba.
Hej så länge! A-B

Favvomoster:

Hej igen !
Hur många bikinis har du egentligen , tycker mig se olika på varje strandbild?
Är det Jonna på en av bilderna som du lagt ut idag ?
Ha det så skönt i solen, här hemma regnar det till och från idag.
Nu skall jag fortsätta och jobba.
Hej så länge! A-B

Kommentera inlägget här: