Sista circuit och pizzafest =) Fantastiska dag!

 
 
Min sista föreläsning var väldigt trevlig, vi pratade och gav feedback. Sedan fick vi skriva ner en positiv sak om alla på ett papper. Ni ser första bilden, det var, var klassen tyckte om mig. Det är alltid kul att skriva och få såna lappar =) läraren pratade om att man ska vara tacksam för det man har, samt att man ska vara vänlig och med de kommer man väldigt långt. På något sätt kände jag i mig att nu kommer det vända, jag ska vara positiv, glad, vänlig och försöka uppskatta det jag har livet. Även det lilla. Man vet ju själv hur de känns när man går på "stan" och någon ler åt en, då ler man själv =) Hur trevligt som helst, och så enkelt! Bara att säga hej till någon eller hålla upp dörren, kostar ingenting och gör mycket för en annan person. Hon pratade även om "tack brev" som man kan skriva till folk bara för att tacka att just den personen finns i mitt liv, och för att jag är tacksam att den gör de. Människor blir glada av andra männsikor, så är det bara.
På min circuit var det 15 personer, så himla roligt! Vi körde Tabata, vilket var väldigt uppskattat. Alla berättade hur synd de tyckte att jag inte skulle köra de längre och de tyckt jag varit bra, värmer så mycket i hjärtat <3 Därefter var jag med på boxningen som tog död på mina armar (som jag har träningsvärk i sen igår) och efter det åt vi pizza tillsammans. Caz berättade att det aldig har haft så många som deltagit på circuit någonsin sen jag började, och att det var min förtjänst och att de vill att jag ska fortsätta.. vilket leder mig till nästa ämne, att jag inte vill åka hem! Jag har försökt att förbereda mig mentalt på att åka hem ett tag nu men desto närmre jag kommer, desto mer vill jag stanna kvar. Jag trivs så himla bra här. Det finns massor jag saknar med Sverige, men jag vill ändå inte åka hem.. Åhh! Jag ser mig verkligen kunna bo och trivas här. Människorna är så trevliga och lätta att ha att göra med. Det är lugnt tempo, ingen stress. Det är massor med tränings-galna människor häromkring precis som jag =)
Nej, jag ska inte bli senti nu, utan nu ska jag sova =) PUSS PUSS!
Chriss:

Jag vet - man vill bara vara kvar! Men Sverige har sina bra sidor också ;). Tur att Aussie kommer finnas kvar ;)!

Kommentera inlägget här: