The Color Run - Amazing =D

 
Detta var det ROLIGASTE loppet jag någonsin sprungit! Fy fan va kul de var =) The color run on the Sunshine Coast! Och flera gånger ska det bli =) Under loppet blev vi besprutade med färg flera gånger och efter var det som ett litet 'efterparty' vid scenen. Alla dansade och hoppade! Alla fick en påse me färg och så räknade de ner från scenen så alla kastade upp sina påsar i luften samtidigt! Sjukt coolt! Det var tur att jag hade solglasögon på mig! Mitt hår är fortfarande blått och lila efter ha tvättat det sju gånger, men jag hoppas verkligen det går ur i veckan :S :)
Nu ska jag plugga! Jag har så mycket endorfiner i kroppen nu så vill bara göra det igen =)
Men hej så länge =)
Emma:

Ser fantastiskt roligt ut :D

Svar: Tack, det var det verkligen också =) Kan jag starkt rekommendera =)
EmmaFo

Favvomoster:

Hej Gulle-go !
Va fina ni va , det såg vekligen ut som att ni hade jätteskoj. Själv var jag och resten av släkten på överraskningsfest för Cicci på Spångafolkan det var JÄTTETREVLIGT. Jag körde Minibussen hem till Västerås med åtta personer, var
hemma kl 02.40 på natten. Har varit på promenad i det underbara höstvädret, vackra färger klarblå himmel och solsken kan det bli bättre. Nu har jag slagit mig ner för att jobba lite, Ha det så bra. Puss och Kram A-B

Chriss:

ÅH FAN VAD KUL DET SER UT!! AVIS! <3 Grymma bilder ;)

Mamma Mia:

Verkar hur galet som helst. Förstår att ni hade det superkul:) Hoppas att färgen i håret bleknar med tiden! Undrar vad det kan bli för lopp härnäst då?? Förutom fjällmaraton nästa höst då. Hoppas att skolarbetet flyter på så här på sluttampen av terminen. Nu är det bara att ge järnet för att sedan få sig en lååååååång ledighet, Emma! Det är du verkligen värd. Dröjer inte så länge nu tills jag sitter på planet mot solskenskusten, wihiiii!!

Många kramar från mamma:)

Kommentera inlägget här: