Vad har jag för mig?

 
 
Hallå där!
Nu är jag såå skoltrött! Jag vill bara att terminen ska vara över så jag får ha semester. Såå jag kan sola och bada heela dagarna =) Aaahhh tiden går alldeles för fort! Nästa vecka har jag tre test och ett assignment, Pust! Veckan efter det ska jag råplugga till mitt 50 % final exam som jag har fredag den 8 november och sen är jag en fri kvinna =D
Jag har varit i skolan 12 timmar senaste dagarna och det ser ut som att de kommer fortsätta så tills denna vecka är över, woohoo =) Detta betyder att jag inte har så mycket intressant att komma med ;)
Hej så länge
Tjocka Moster:

Hallå gumman, jobba på - snart får du fira med lilla mamsen. Som jag brukar säga; Du är så j---a DUKTIG.
Kramar från oss som sticker till Mallis på måndag!!

Svar: Tack och Tack =) Och tack för vykortet, jättefint =) Puss och Kram
EmmaFo

Kommentera inlägget här: