En vanlig vecka..

 
Hallå hej!
Då är det onsdag igen i vecka sju, halva terminen igenom nu, helt galet! Idag har min grupp en presentation på cirka 20 min, vi ska göra warm-up och cool-down activities för de andra i klassen. Det ska bli roligt =) Idag kommer Julias kompis och hälsar på, och ska bo här i tre veckor. Och igår planderade vi att åka till Byron på lovet, woho! Vi har hyrt ett helt hus och är åtta personer, ska bli sjukt kul, i tre dagar!
Från och med 1 september är vintern officiellt över här i Aussie men det har inte riktigt visat sig än.. Denna veckan har vi inga direkta planer, det blir plugg, behöver komma ikapp med ett och annat och sedan hoppas jag på sol i helgen så jag kan bättra på brännan =) Puss och Hej!
 
Cicci:

Hej,Byron med ett gäng på lovet låter verkligen toppen. Tänk va tiden går fort, redan halv termin. Snart kommer din mamma och hälsar på. Jag är bara lite avis. Ha det gott/Kramis

Chriss:

Sjukt avis ;)!! <3 <3

Kommentera inlägget här: