Fyra veckor kvar av Uni!!

Heej!
Lördag morgon är kommen!
Torsdagen slutade med att cyklade hem och fortsatte skriva lite hemma på rapporten. Fredag morgon var jag uppe och började skriva klockan sex och vid nio tiden var jag klar, woho! Det var hard copy som gällde så jag cyklade till skolan och lämnade in den och cyklade hem =) Därefter blev det en snabbis in på affären och sedan laga lunch. Grekisk pytt i panna igen, den maträtten blir aldrig tråkig =) Sedan blev de odiciplinerat plugg i några timmar och vid 4 tiden cyklade jag till Mooloolaba för crossfit! Och idag var de tufft! Först uppvärmningsövningar och sedan körde jag 5 push-ups, 5 deep squats med ball throw up och 5 power clean x 30!!! Jag hamnade på en tid på 28.28 och svetten bara sprutade, helt galet, men sjukt bra träning, och kul också =) Efter det skakade hela kroppen men de var bara att hoppa upp på cykeln och ta sig hem =)
Hemma åt jag middag (samma som lunch) och sedan kollade vi på The great gatsby. Jag tyckte nog att den var ganska tråkig, det hände inte så mycket. Men nu har jag sett den i alla fall =)
Idag lördag blir de plugg, plugg och plugg och förhoppningsvis lite träning emellan för sedan vid sjutiden ska jag till mooloolaba och äta middag med Ellysha och hennes kompisar för att hon fyller år!! Woohoo, 25 bast! Det blir nog ingen utgång för min del för jag måste vara klar i skallen imorgon när jag pluggar! Jag har min presentation på måndag.
Efter måndag har jag 3 assignments, 2 tests och ett exam och sen är jag klar! =)
 
 
Jo, det vet tydligen inte hur man stavar till svensk heller...
Chriss:

Du är grym baby! Miss u!!

Kommentera inlägget här: