Halva veckan igenom!

Hallå!
Uni har kickat igång med turbofart! Idag har vi vår grupp redovisning av vår video vi tidigare spelat in. Det visar en grupp i Human Services där vi går igenom olika steg i group development. Vi hoppas att alla kommer kunna se detta i filmen utan att vi berättar =) På fredag har jag inlämning av en rapport, 2000 ord och på måndag har jag ett persuasive speech, ett övertygande tal i 10 min.. hej och hå! Bara kötta med andra ord! Utöver det är det case study's som ska in samt cirkelträning att planera =) Igår hade jag 11 personer, varav 5 killar på min circuit klass! Jag har haft en kille tidigare så det var jätte kul att se så många. Det är kul med blandad grupp! Får se om någon av deltagarna från igår kommer idag, jag körde rätt hårt med dem, hihi! Utöver det har jag nu kört mitt tredje crossfit pass och börjar komma in i det, men det är så otroligt många nya ord och övningar jag aldrig gjort som jag håller på att lära mig =)
Värmen har kommit till Sunshine Coast, big time! Det är varmare vid den här tiden i år än de brukar vara här, säger alla, och det kan jag förstå, för det är helt galet varmt redan! Det är 30 grader och ska bli upp mot 32.. Det är skönt att biblioteket har AC så man kan hålla huvudet kallt =)
 
 
 
Idag (tisdag) hade jag två fika pauser med Ellysha samt två med Elisse.. och Nej jag var inte så produktiv ;)
 
 
Jobb jobb, arbetströjan på!
 
 
05.00 på cykeln påväg till Crossfit, inte helt fel vy =)
 
Galet hungrig, huh!
 
Chriss:

Kul m så många killar på passet! Förra terminen var det ju bara brudar ;). Måste vara för att det är en snygg swedish blonde som håller i passet ;)

Tjocka Moster:

Oj, oj ,o j vilket tempo och vilken toppentjej jag är släkt med (dessutom med samma namn)!!! Vad ljuvligt med sommar i går kväll fick vi skrapa bilen: Brrr!!!
Åker ner till Malmö i morgon och sedan vidare sydsjälland. Sköt om dig och snart kommer mamsen.
Kramar från your old hometown.

Kommentera inlägget här: