Helgen =)

 
 
Grill'D och Gelato =) Muuummaa!
Lördag kväll var vi på Grill'D och åt gelato sen var vi på bio *were the Millers' den var roligare än förväntat =)
 
 
Elisse och jag tog en promenad på fredag kvällen och tittade på solnedgången =)
 
 
Här är min 'playground' här kör jag circuit och andra övningar med mig själv =)
 
 
Här är den fantastiska 'intervaltimer' appen som jag skrev tidigare om =)
 
 
 
 
Så vad hände i helgen?
Jo, i fredags cyklade jag till gymmet och körde cirkelträning utomhus, det har en superskön stor matta precis utanför gymmet som är perfekt när jag gör hopp, för mina benhinnor. Därefter gick jag till biblioteket och pluggade i några timmar och sedan cyklade jag hem, köpte med mig muffins och fikade med Elisse. Sedan gick vi en promenad till 'lighthouse' och tittade på solnedgången =) På kvällen blev de 'so you think you can dance'. Lördag morgon var jag ensam hemma. Jag tog mig ut till gräsmattan lite längre bort för att träna på att få ett bättre löpsteg. Det är svårt att veta om man gör rätt när man inte ser sig själv. Sedan körde jag intervaller där jag försökte få in nya tekniken =) Efter det låg och på stranden och solade några timmar, har saknat stranden. Det har blivit mycket poolen senaste tiden. Vid fyra tiden tog jag bussen tillsammans med Elisse och Karin till Sunshine Plaza för att äta på Grill'D och gelato samt gå på bio - 'Were the Millers' Den kan jag rekommendera =) Idag är det redan söndag och den startade jag med en löptur på 4 km och resten av dagen blir det att förbereda inför en liten presentation jag ska ha imorgon.
 
Puss och Hej!
Kerstin:

Hej Emma! Jag har följt dig då och då på bloggen men är dålig på att skriva på soc media. Nu händer det! Du verkar ha det underbart och vilken disciplin med både plugg o träning. Inte utan att jag avundas dig o beundrar din uthållighet.

Som du vet har vi haft en underbar sommar. Denna helgen är helt otrolig. 6-8 sept o jag har gått omkring i solbh o shorts från tidig morgon till 18 på kvällen. Nu ska jag utmana min disciplin o uthållighet och fortsätta måla fönster innan det blir någon timme i solstolen.
Stor kram Kerstin

Chriss:

Vilken härlig helg!! Miss it all <3

Kommentera inlägget här: