Idag är det Måndag!

 
Likaså jag har en lekplats hemma i Kawana, har jag en lekplats på gymmet =)
 
 
Imorse vaknade jag inte av något av alarmen jag hade ställt in (två st) så vaknade försent för de aktiviteter jag hade tänkt göra =) Det fick bli havregrynsgröt med frön till frukost, packa ihop mig och tog cykeln till gymmet och körde cirkelövningar =) Därefter plugg fram till 2 då jag har min första lektion. Sen kommer det rulla på fram till jag slutar, klockan 6. I min kommunikations kurs ska vi ha en liten kort presentation idag om någon händelse som har påverkat oss till/för den person vi är idag. Jag tänkte berätta om min hjärnhinneinflammation och hörsel. Detta är en förberedelse inför den stora presentationen vi ska ha om tre veckor.
 
Om en vecka har vi lov och åker till Byron Bay, woop Woop! =)
 
 
 
Chriss:

Fina du <3

Tjocka Moster:

Du är häftig duktig du Emma. Heja dig. Kramar

Kommentera inlägget här: